Jep, mä oon lomaillu joka asian suhteen aivan totaalisesti eikä oo vielä kesäkuviakaan tullu oteltua ja tokoiltukki ollaan aika vähän. Muutenki aina tulee tehtyä enempi just tiistaisin ku on ohjatut, ni ei muulla ajalla tuu tehtyä mitää tokoon liittyvää. Pieniä paikalla makuita, seuraamispätkiä ja sivulle tuloja ollaan tehty paikasta riippumatta. Eilen esimerkiksi Tykkimäen huvipuistossa ja palkkana toimi leluhiiri jonka kaveri voitti. Neiti tykkäs ainaki ;)

Mutta joo, tehtiin ennen ohjattuja reenejä kotona hyppyreeniä. Ensin otettiin muutamia kertoja niin että heitin namin ja annoin käskyn hypätä perään. Toimi tosi upeesti, joten lisäsin taas seuraavan vaiheen eli seisomisen. Kun Cici oli saannut vedettyä maahan heitetyn namin, niin sitten käsky seiso. Ja vapautin menemällä itse vierelle ja suoraan seisomasta. Tämä toimi jo tosi hyvin, niin tein testin että hyppääkö neiti ilman namin heittoa. Ja hyppäshän se ja sen jälkeen superpalkkaukset! Lopetettiin hypyt kokonaiseen liikkeeseen ja superpalkkoihin, mun likka se vasta osaa!

Ja vaan kotona.. Ohjatuissa aloteltiin seuraamisilla. Kotona kaikki on menny hyvin, mutta ohjatuissa neiti hipsutteli, katteli ympärillee, jätätti ja muuta mukavaa. No yksi syy olen minä, sain nimittäin kommenttia et mä kävelen ihan älyttömän hitaasti. Ihmekkös tuo jos koiran into laskee ku omistajaki matelee :s Kylhän ne sitte vähän parani ku nostin vauhtia, mut silti ajatukset oli neitillä ihan muualla. Ainoot jotka edes vähän onnistu oli liikkeelle lähdöt, muissa olisi fiksailemista. Ehkä tääki tästä 8)

Sitte otettiin paikalla makuu ja miä jäin metrin päähän ja palkkailin sitte usein sen kahden minuutin aikana. Eipä siitä sen kummempia kommentteja. Viimosena otettiin kaukokäskyjä ja mehän tehtiin niitä omalla tyylillä. Elikkä kuten ollaan kotona reenitty kädellä näyttäen, mutta nyt vähän häiriötä. Hienosti tassut työskentelee eikä persus ole maasta liikkumasta. Hyvä näin!!